body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Välförtjänt helg

Efter en hektiskt vecka spenderade jag och min karl helgen hemmai Finspång. I fredags kväll var jag hundvakt och hade filmkväll, först Änglavakt och sedan I love you Philip Morris. Min karl såg naturligtvis fotbollen och anslöt sig till oss lagom till film två.

I lördags var det Kraftloppet (en stafett på 7,2 mil) och min karl sprang första sträckan och kom trea. Dock blev han slagen av en 10-årig pojke som var helt galen. Jävlar vad han kutade. Han var kanske hälften så lång som min karl och spinkig som en spagetti. Och sprang 5.8 km på typ 20 minuter. Sjukt snabb! Jag trodde det var ett skämt när den där lillen kom i mål. Galet!



I söndags var det fotbollsderby i Sonstorp. Publiksiffra: 521 personer. Skitmycket folk.
Sonstorp torskade inte helt otippat eftersom Torstorp är serieledare och också säkrade sin uppflyttning till trean genom vinsten igår.


En mycket aktiv och idrottsinriktad helg. Jag har dock inte gjort nån nytta alls. Ätit korv och kexchoklad och laddat inför skolveckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback