body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Trasig iphone

Fy fan vilka hektiska dagar. Jag har farit runt som en jäkla skottspole mellan föreläsningar, lektioner och arbete med studienämnden. Idag såg jag ljuset i tunneln och längtade efter en lugn eftermiddagsföreläsning och sen raka vägen hem till soffan - men icke.

Tio minuter in i föreläsningen bestämmer sig min älskade lilla iphone4 att tvärdö och vägra vakna. Gah. Satt bara och försökte återuppliva den och kunde inte koncentrera mig alls på föreläsningen. Inget hände och jag gav upp mina första-hjälpen försök och stack hem och satte i laddaren. Tvärdöd. Kopplade in den i datorn. Tvärdöd. Åker till the phonehouse som tipsar om ett återinsallationsprogram. Åker hem. Väntar 14 minuter på programmet ska köras. Och nu - äntligen är min kära lilla telefon vid liv igen. Frisk och kry och med alla meddelanden, bilder och appar kvar.


Puh. Vilken pärs.
Nu väntar soffan.

Först ledsen                                    Nu glad igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback