body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Undercentral

En hund fattar inte vad man säger bara man säger det snällt. Man kan säga till Myran med varm och len röst: "Liiiiillllaaa fuuuuling. Du äääär så dum i huvudet." Och så viftar hon på svansen och blir jätteglad.

Nu tror min karl tydligen att jag är en hund. Igår låg vi i soffan och myste och kollade på tv och då ger han mej en puss och säger med romantisk röst. "Min fiiina lilla undercentral".

Wtf? Ursäkta? Vaddå?

Eftesom att jag inte är en hund googlade jag det idag:
" En undercentral är ett eller flera rum i en byggnad för underhåll av VVS och elektricitet. Denna lokal kan bland annat innehålla värmepanna, värmepump och säkringsskåp."

Någon som har jobbat för mycket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback