body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Sovmorgon utan sömn

God morgon. Fredagmorgon och skolan börjar inte förens kl 10. Ändå har jag varit vaken sedan halv sju och har inte kunnat somna om.

Istället har jag ägnat tiden åt att lägga upp lite kurslittertur till försäljning på student.liu.se/anslagstavlan och förberett dagens klassföreståndartid som ligger idag kl 15-17. Problemet är bara att ettorna har finsittning kl 18 och kommer absolut inte vilja lyssna på mig fram till kl 17 när de hellre vill åka hem och ta på sig finklänning/kostym och piffa. Ska försöka komprimera så att de kan få gå vid kl 16.15 istället så blir de glada!

Ikväll ska jag åka hem till mammi och pappi och umgås med dessa odjur när de ska gå på kräftskiva. Jag har hört att de gillar både popcorn och Robert Pattinson så vi ska nog kunna få det riktigt trevligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback