body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Kaotisk tisdag

Igår var en lång dag. Egentligen var den jätteslapp med tanke på att det bara var en lektion men hela eftermiddagen gick åt till nämndmöte.

Eftersom jag är med i styret som studienämndsordförande sitter jag som representant i
MD nämnden. Där tas frågor som antagning, förändringar av programmen, osv upp och det fattas beslut i massor av frågor. I MD nämnden sitter, förutom jag, utbildningsledaren, studievägledare, företagsrepresentaner, ordföranden för progamplanegrupperna och representanter för kåren. Känns ganska coolt att få sitta med och tycka och tänka i en grupp som består av bara massa vuxna med heltidstjänster anställda för att jobba med just sånt här...

Efter nämndmötet panikcyklade jag till terminens första sånglektion. Skönt att få tänka på nåt annat ett tag. Var lite ringrostig i rösten men kom igång ganska bra mot slutet ändå.

Sedan panikhojjade jag tillbaka till skolan där styret hade kvällsmöte och var kvar där till kvart över nio. Då fick jag äntligen cykla hem och kolla på idol på tv4play.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback