body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Ytterligare en tenta närmare sommaren

.. Det var en sjysst tenta. Förtuom uppgift ett som var helt störd. Den som brukar vara lättast! När jag fick tentan framför mig och gav mej på uppgift 1 så var jag i upplösningstillstånd efter en kvart. Jag fattade fan inte ett skit. Då övervägde jag ifall jag skulle gå hem eller försöka på uppgift 2. Jag försökte i alla fall på tvåan som visade sig bli ganska bra och trean också. Och fyran. Och femman. Och till och med uppgift sex, som jag aldrig ens tittar på för att det alltid är den svåraste, gick bra... Om jag nu inte missuppfattat allt och får noll poäng på hela tentan. Sånt kan ju också hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback