body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Torsdag 20 maj

Dagarna går fort nu. Igår var det plugg 8-17 med en lunch som spenderades på uteserveringen på golfresturangen. Kl 17 stack jag iväg på kick-off taco-middag med styret. Hade tyvärr lyckats dubbelboka mig så jag käkade inte med dem utan fortsatte vidare till [hg] vid 19, för tack-middag för oss som varit med på LiTH on tour där vi åkt och marknadsfört skolor under året.

När jag kom hem somnade jag som en sten.

Idag tänkte jag unna mej en sovmorgon då det inte kommer finnas tid till det fram tills 2:e juni när tentorna är avklarade. Men när man är såhär speedad som jag känner mig nu så går det i alla fall inte att sova så jag har varit vaken sen sju men tagit det lite lugnt den första timman. Men nu ska jag slänga på mej kläder och åka till skolan. Har ett möte och en repetitionsföreläsning som jag ska gå på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback