body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Tillbaka i Linkan

Haft en jätterolig helg och träffat massor av nya härliga människor!

Vi samlades vid skolan igår morse och packade in oss i bilarna och klev ur en timme senare i Borghamn vid Vättern. Ett jättegulligt vandrarhem och jag var först in i huset och lyckades sno åt mej en av de skönaste sängarna så jag var nöjd. Sedan väntade en hel dags utbildning med presentationer och diskussioner. Mycket givande. Kul att prata med folk från andra sektioner och höra hur de arbetar. 

På kvällen grillade vi hamburgare i regnet och bastade. Och man kan ju inte basta utan öl så vi lånade en bil och drog in till en affär i Vadstena och köpte ett antal 3,5:or. Sedan satt vi i bastun och snackade skit och en del vågade till och med kasta sig i sjön en snabbis (jag tillhörde inte den modigare kategorin) och så spelade vi sällskapsspel tills vi somnade...

Rolig helg. Är lite trött nu men efter en bakad potatis och en Wallander-rulle mår jag nog bra igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback