body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Tentaångest

Åh. Jag har precis drabbats av en katastrofal tentaångest. Innan jag kom igång med tentapugget har jag ju mest bara haft lite dåligt samvete för att jag inte pluggat så mycket. Men det har liksom bara varit att skaka av sig..
 
Sedan i måndags har jag repterat ganska flitigt i både hållf och matte. Men idag var det dags att ta tag i stömningsläran som jag tentar redan på tisdag. En enorm våg av tentaångest slog över mig vid 17 tiden när jag insåg att det är på tok för kort tid att lära mig allt som jag borde lära mig innan tisdag. Fan.

Blä. Det är inte ofta man har riktig jäkla ångest och magen liksom knyter sig med jämna mellanrum och man vill helst bara gräva ner sig och aldrig mer se dagens ljus... När man inte ens vill åka och spela volleyboll med tjejerna som jag egentligen planerat. När till och med sodapops smakar illa... Där är jag nu.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback