body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Redan tisdagkväll

Tiden går fort bär man har mycket att göra. Igår var det en lång skoldag men jag han i alla fall med en lunch med Madde på golfresturangen. De har världens godaset bröd där. Jag kan typ betala 75 spänn bara för att käka deras mackor. Men igår tog jag kycklinggrillspett och tzatziki också.. 
På kvällen åt vi hamburgare och drack lite vin med EMMA-tjejerna och de två gitarrkillarna som spelat med oss under våra framträdanden under året. Som tack för att de ställt upp fick de varsin liten ukulele.

Idag har jag haft lite möten och en hållflektion och sedan kvällsmöte med styret. Kom precis hem och funderar på om jag kanske ska styra upp lite kvällsmat. Har bara ätit en riskaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback