body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Omotiverad

För första gången på evigheter ska jag ta mig själv i kragen och försöka plugga lite på egen hand. Jag försöker gå på de schemalagda lektionerna och föreläsningarna så gott det går men för att klara den här utbildningen krävs lite mer än så.

Jag har varit sjukt omotiverad till plugg den senaste tiden. Det finns så mycket roligare saker att lägga tid på.
Men nu tänkte jag inleda den kommande pluggperioden med lite vektoranalys. Och det ska bli så roligt tvingar jag mig själv att tycka! Om jag intalar mej själv att det är roligt så kommer jag kanske tillslut att tycka det. Det är i alla fall bättre än att gå in med inställningen att det är förjävligt. Då blir det inget gjort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback