body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Fy tusan

Näe. Det går inte så vidare värst det här inte. Såhär skoltrött har jag nog inte varit sedan årskurs åtta när jag genomled ett halvår av fjortisperiod och använde för mycket eyeliner och fuskade på glosförhören i franskan.  

Fi fan. Matten suger. Och jag kan verkligen inte koncentera mig. Jag försöker. Och ger upp. Och försöker. Och ger upp och går långpromenad i skogen. Och försöker lite till. Och ger upp och åker till Karlstad och köper 3 st toppar på HM för 580 spänn. Och försöker igen. Och ger upp och äter hävskräftor och kollar på så ska det låta...

Näe. Blä alltså. Jag vet inte vad jag ska ta mej till för att få rätsida på det. Motivationen existerar inte.
Kanske bara ska lägga ner och hoppas på att den kommer tillbaka lagom till augusti. Jag får ju CSN i alla fall. Det har jag nogrant räknat ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback