body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Fortsatt städmani

Jag har fortsatt min tjuvstart på sommarlovet genom att maska från plugget. Idag har tiden gått till sortering. Jag har sorterat ALLT. Rum för rum. Enda nackdelen med sortering är att det liksom inte syns så mycket. Alla saker jag soreterat är ju i skåp och lådor och det ser man ju inte om man inte öppnar. Så när min karl kom hem fårn Uppsala tvingade jag honom att gå runt och kolla i alla skåp och säga "vad bra det blev".

Har även hivat ut lite smått och gott i den stora containern som vår bostadrättsförening ställt ut för att kasta grovsopor i.

Jag är mycket nöjd med resultatet. Nu saknas bara en storstädning av golven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback