body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Dejt

Min karl tvingade mig till ett avbrott i min sortering och släpade med mig till Bergs slussar. Psykologin är ganska konstig för jag vet ju att jag maskar från plugget och då försöker jag liksom komma på grejer som är likvärdiga pluggnivån. Typ städa eller sortera. Men åka på utflykt. Då blir det ju som att jag skolkar!

I alla fall släpade han med mig och vi käkade glass i solen och sedan blev vi hungriga och satte oss på kanalresturangen och år kvällsmat. Mysigt med en tvångsdejt sådär på söndagkvällen...



Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha... Vad härligt med en tvångsdejt sådär på en vanlig söndag. :) Det är nyttigt att bara slappna av och ha det lite bra ibland också... vettu! :) Credit till Karl! :)

2010-05-31 @ 16:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback