body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Alla hatar Alice

Jag har en fruktansvärt dålig egenskap.

Jag suger på att hyra film. Alla filmer jag hyr är alltid katastrofalt kostiga/hemska/deprimerande.
Så var även fallet igår. Jag var ensam hemma och skulle hyra film från telias digital-tv (sådär när man liksom bara kan välja ur en meny hemma från soffan) och valde "Alla älskar Alice". Det låter väl som en härlig titel och på rollistan fanns Mikael Persbrant, Lena Endre, Marie Richardsson och så han den lille killen från den bästa sommaren, Anastasios nånting. Och bilden på framsidan såg faktiskt jättetrevlig ut...

Filmen var panikdeprimerande. Jag mådde bara sämre och sämre och alla bara hatade varandra hela filmen och de vuxna skilde sig och hatade varandra ännu mer och hatade barnen lite också. De skrek och tjöt och kastade blomkrukor på varandra. Det fanns liksom inte ett enda glädjefyllt moment i hela filmen förutom möjligen när bilden på framsidan är hämtad och de åker flakmoped. Jävla lurendrejeri.

Det var verkligen en tragisk fim. Skitdålig.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback