body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Ullared

Nästa vecka har jag påsklov. Och veckan efter det också. Så härligt är studenlivet när man är omtentafri!

Dock har jag inga större planer för min ledighet. Jag och min karl har pratat lite löst om att göra nåt kul och igår ringde han och informerade om att det nu var fixat. Han, jag, hans bästa kompis Johnny och hans tjej ska åka på en gemensam liten roadtrip. 

Killarna har hyrt en stuga på Ullareds camping där vi ska sova måndag till tisdag för att kunna spendera hela tisdagen på Gekås. Haha. Riktigt roligt initiativ måste jag säga. Hoppas vi får se Morgan ifrån tv-serien!

Dock är min kvot av vårkläder uppfylld så jag siktar istället in mej på kastruller, glödlampor, schampo och bodylotion. Och en och annan dvd-box som jag säkert inte kommer kunna slita mej ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback