body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Skrattattack på ångturbinlektionen

Vi har världens roligaste lärare i strömmningslära. Han bryter verkligen mönstret med tråkiga proffessorer eller hypersmarta mönsterelever i högre årskurs.

Första lektionen låg jag i en hög på bänken och tjöt av skratt. Så jävla rolig alltså. Jag kan tyvärr inte återge det,  för det går liksom inte att förklara. Det var nåt med nån som uppfann ångturbinen.. Det vara bara så himla kul. Imorgon klockan åtta har vi lektion igen och jag längtar verkligen. Undrar vad han säger för roligt imorgon?


Jag kan verkligen sakna de där urballade lektionerna man hade på gymnasiet. Det händer ju aldrig längre eftersom man drar hem ifall det börjar spåra, men på gymnasiet hade vi ju obligatorisk närvaro så då kunde det ju bli sådär galet. Typ när vi lekte luciatåg i våra vita rockar på kemilektionen.. Det var kul.

Eller som när Emelie kläckte roliga kommentarer till Ulla:
Har du klippt dej? (har minimalt med hår redan innan) 
Har du du gift dej eftersom du har bytt efternamn? (har skilt sig)
Jag såg en leopard igår i Igelfors. (Ulla: Lodjur heter det)

Det var tider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback