body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Prepared for London

Pluggat hållf hela dagen och nu på kvällen har jag ägnat en stund åt att goggla lite på London. Nu vet jag vilken buss vi ska ta från Stansted, vilket hotell vi ska bo på (var tvungen att ringa Stenen och kolla, det är hon som är reseledaren och ansvarar för alla bokningar och biljetter), vilka butiker vi ska gå till och på vilka gator de ligger. 

Inga sevärdheter här inte, titta sig omkring kan man göra i förbifarten. Bara shopping gäller. Stenen ville sitta på en bänk i HydePark en liten stund också.  

Min packning består av följande:

-Necessär.  
-Trosor.
-Kamera.

That's it. Det jag inte har med mej ska jag köpa. Och får det inte plats i väskan hem får jag helt enkelt ta på mej så många lager kläder det bara går, och hävda att jag är en väldigt frusen preson ifall någon undrar. Problemet är skorna. Det kan man bara ha ett par på sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback