body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Äntligen är labbarna klara

Dn här läsperioden har kryllat av labbar. Både i hållfasthet och i vågfysik och modern fysik. Seriösa 4-timmarslabbar med en dugga innan som man måste få godkänt på för att bevisa att man läst på ordentligt. Fixar man inte duggan får man inte göra labben. Igår kväll var sista fysiklabben och idag hade vi hållf-labben. Jävligt skönt att ha det avklarat så man äntligen får fokusera på tentorna..  Men abbarna känns ändå förhållandevis viktiga för de är så krångliga att göra om, en tenta går ju att göra om tre gånger om året så det fixar man ju, nångång.

Nu ska jag snart promenera ner till stan och gå på terapi. Eller sånglektion snarare, men jag betraktar det som min terapi... Skönt att få tänka på nåt annat och göra något man verkligen tycker om! Dessutom sjunger jag sånger ur Kristina från Duvemåla nu och de är förjäkla bra!

Ett extra plus för dagen är vårsolen som så duktigt skiner och gör att man blir lite piggare...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback