body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Rekord i tystnad.

Jag har tappat rösten. Och snoret stömmar ut ur näsborrarna. Men de tär rösten som är värst. Jävla förkylning. Vad gör man när man inte pratar? Jag som älskar att prata. Och nu gör det ont varje gång jag försöker säga minsta knyst.

Att stå 2 timmar i duggregn och snålblåst på Ringarums idrottsplats och kolla på fotboll igårkväll satte sina spår.
Är mer eller mindre utslagen idag och vill inte visa mig såhär på jobbet så jag messade chefen klockan sju och somnade om och vakande kl 11.

Annars så fyllde jag år i onsdags, tack för alla gratultaioner kära vänner. Familjen ska fira mig imorgon tillsammans med mormor och kalle i sommarstugan. Har lite koll på presenterna eftersom jag var med och valde ut en själv igår.. Återkommer mer mer info.

Nu ska jag gå och knarka halstabletter och dricka honungste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback