body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Grattis i förskott

I min familj har vi alltid öppnat våra paket så fort som möjligt. På julafton gick vi (mest jag) upp klockan sju och öppnade mina julklappar. Och på födelsedagarna öppnar man dem vid födelsedagsfukosten i sängen.

Nu är det liksom inte så viktigt med födelsedagar längre. Och man kan aldrig fira på rätt dag utan man firar lite när det passar. Igår passade det mej och min karl utmärkt att fira lite även fast vi inte fyller år förens nästa vecka. Så vi hade lite kalas för oss själva. Vi åt min karls favoriträtt - köttbullar, potatis brunsås och lingonsylt och sedan öppnade vi paketen.

Jag fick en Gucciparfym och min karl fick en väska. Och så fick han en pall och en lila rullgardin också men det var ju som sagt mest jag som ville ha dem. 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback