body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Födelsedagshelg

Firade min, min karls och mormors födelsedag i lördags. Tårta och presentöppning, fick bland annat en fin klocka.
Hade en skön helg i övrigt. Sov en del och lyckades bekämpa den jävla förkylningen. I söndags lade vi i båten och städade ut gästhuset inför midsommar. 

Har tittat på en hel del fotboll också och jag är den förste som jublar om de förbjuder de där satans tutorna som folket på läktaren sitter och tutar med. Helkasst ju... Låter ju skit!





Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej :) Det är så att jag har bivit helt förälskad i en dvärgpinscher och jag vet du att du har en så jag tänkte höra med dig, du pluggar ju och är hon mycket själv hemma då? Jag ska börja plugga nu till hösten så jag vet ju inte riktigt hur det kommer se ut med tid osv, har jag inte tid så tänker jag ju inte skaffa någon. Kanske är en larvig fråga, men jag tänkte höra med dig iallfall. Träffade precis en tjej som hade en dvärgpinsch och nu är jag helt förälskad. Haha! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback