body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Sommarlov

Dagarna flyger iväg. Nu har jag haft sommarlov i 5 dagar. Jobbade min sista dag på sommarjobbet i onsdags. Har haft 3,5  roliga och lärorika veckor. För första gången har jag känt att det kanske finns något som jag kommer tycka om att jobba med. Hade ju funderat på att välja Logistik inriktningen till våren men nu är jag helt säker. Logistik is the shit!

I fredags stack jag till Värmland och här har jag varit sen dess sånär som på en dagsutflykt till min mosters sommarstuga i västergötland. Jag har ätit solat, badat, åkt bräda, ätit ännu mer, köpt nya utemöbler, löptränat, läst ut första Mons Kallentoft boken och njutit av att vara ledig.

Imorgon ska jag dra till intersport och köpa nya löpardojor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback