body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Sommarhelg

I fredags blev jag hämtad av min karl i Hallsberg och sedan åkte vi hem till Linkan. Vattnade blommorna, kollade posten, käkade thai coconut och kollade på film. På lördagförmiddag pkte vi till svärmor i Finspång och åt lunch.

På kvällen åkte jag, Karin och Amanda in till Norrkan och käkade grekiskt och gick på bio. Eclipse förstås. GALET BRA! Typ den bästa film jag sett. Kan bero på att jag var så övertaggad och satt och studsade i stolen när den började. Kul att gå med två tjejer som var lika entusiastiska som jag. Hade jag tvingat dit min karl hade det inte blivit alls samma grej.. En lyckad tjejkväll helt enkelt!




Idag är det söndag och vi ska fira min karlls pappa som fyller år och sedan ska vi sticka till stugan. Värmen i Finspång är ju ta mej fan outhärdlig så nu längtar jag bara till Kristinehamn med lite vind och vatten - här går det ju inte att vara ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback