body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Krångel med resultat

Jag hatar att krångla med folk. Det är liksom inte min grej. Jag tycker att det är skämmigt och pisamt att bli betraktad som en krånglare av folk jag inte känner.

Därför har jag inte talat om för så många att jag för första gången under mina två år på universitetet lämnat in en såkallad överklagan på rättningen av min hållf-tenta. Jag skickade in ett artigt och välformulerat brev till examinatorn där jag argumenterade för att få ytterligare ett poäng på en uppgift. Jävligt pinsamt och jobbigt att känna sig som en krånglare...

MEN. Ibland lönar det sig att krångla. Som när jag går in på studentportalen och får se att examinator godkänt min överklagan och gett mej ytterligare ett poäng och då också gett mig ett godkänt i kursen. Att han tycker att jag har rätt i min argumentation och låter mig slippa min enda omtenta och då också bidrar till att jag kan stoltsera med ett år med 100% klarade tentor och utan en enda omtenta.

Fan, jag är inte så dum som jag ser ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback