body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Hemfärd

Torsdagen spenderades i Karlstad. Shoppade absolut ingenting. Sommarkläder har jag redan alldeles för mycket och i det här landet är ju inte användningsområdet för dessa så stort så jag inväntar helt enkelt hösten...
Åt dock en vrålgod grekisksallad på Kebabhouse innan vi åkte hem.

Löpte 6 km i mina nya dojjor på kvällen. Sprang tills jag nästan kräktes. Pappa har en såndär gps-klocka som ger kilometertider och snitthastighet. Jävligt bra uppfinning men sjukt psykande för jag får ju vinnarskalle på en gång och kämpar som en tok för att hålla nere kilometertiderna. Skönt att ta ut sig ordentligt i alla fall.

Idag är det dags för hemfärd. Åker till Hallsberg med kvart i tre tåget och där hämtar min karl mig. Har inte träffat honom på en vecka nu så det blir trevligt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback