body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Lördag

Lördagen spenderades med att fixa lite här hemma. Bäddade rent och styrde upp allt som bara blivit liggande när vi farit fram och tillbaka över sverige under de senaste veckorna. Min karl tvättar nu och jag ska strax dra igång med dammsugningen.

Har spikat upp den jättefina tavlan jag fick av min karl i julklapp. Diskuterade fram och tillbaka var den skulle hänga och nu bestämde vi oss för sovrummet.

Har även hunnit med en vända på ikano/ikea och fyndat lite. MQ hade en riktig höjdar-rea i år. Inte bara massa skit utan en del riktiga kap. Bland annat en kofta jag spanat in sen länge och ett pa gråa jeans för 200 (!!) spänn.
Försökte ladda upp en bild men det vill sig inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback