body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Ingen bra pluggdag

Har inte lyckats prestera så mycket på mekanikfronten idag.

Åkte ner till slottsparken för att mata ankorna med mamma och hunden istället. Men hunden frös och vägrade gå så henne fick jag stoppa i dunjackan. Men snart började jag också frysa för jag hade glömt min mössa så vi slängde en limpjävel till ankorna och åkte hem.

Sedan var det den där röntgenmaskinen på eftermiddagen och den blev också en besvikelse. Jag trodde att det skulle vara en lång tunnel som hela jag skulle åka in i. Istället var det bara som en cirkelformad ram som bara huvudet åkte in under. Det enda som var lite spännande var att de spände fast huvudet med en rem. Lite läskigt.
Men jag låg så stilla jag bara kunde. Jag blinkade två gånger bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback