body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

God morgon

Ska strax börja repetera de sista kapitlen i mekaniken. Imorgon tänkte jag börja repa gamla tentor istället. Det är mycket roligare...

Men i eftermiddag blir det en ny upplevelse. Jag ska få åka igenom en sådan där röntgentunnel som de jämt använder på doktor House. Har ju haft katastrofala problem med mina bihålor de senaste åren och nu har de tröttnat på mej på sjukan i Finspång och skickat mig till Vrinnevi för att se vad man kan göra åt det.
Mycket spännande. Det står med STORA bokstäver på kallelsen att man måste kunna ligga stilla när de röntgar. Detta besvärar mej lite. Att vara tyst och stilla är inte min starkaste sida..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback