body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

En helg i shoppingens tecken

Jag kunde inte hålla mej i styr idag heller. Var ju på ikea och ikano igår men jag kände mej liksom inte färdig så jag stack ut och spenderade en timma till på Ikea idag. Köpte en gigantisk blomma och kruka och lite annat krafs.
Men jag kände mej fortfarande inte färdig så när jag kommit hem så knatade jag iväg ner på stan. Där köpte jag två ljuslyktor på indiska och en ljusrosa kudde till badkaret på lagerhouse.

Var inne på kicks och stod och pillade på id-mineral foundation som jag varit sugen på länge. När jag pillat tillräckligt länge kom det fram en supertrevlig expedit och vi pratade en lång stund. Sedan fick jag med ett prov hem. Typ en halv burk. Och en burk (för 435 spänn!!) räcker i sju månader sa expediten så jag är grymt nöjd över mitt gratis-kap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback