body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

LARM och golfbollar

Vaknade klockan sex imorse av att jag svalt en golfboll. Eller det kändes som det i alla fall. För hela halsen var så tjock så det knappt gick att svälja. Efter två koppar te med honung, en actimel och ett glas c-vitaminbrus stängde jag av alarmet på mobilen och somnade om. Vaknade lagom så jag hann till skolan kl 10.

Har haft en mattelektion en fysik lektion och travat runt några timmar på LARM (linteks arbetsmarknadsdagar) som är en mässa med massa företag som kommer till LiTH. Vi gick runt och spanade i alla montrar, konstruerade en balk av tre st A3-papper och tejp som sedan provades med massa vikter, tyvärr pallade den inte, men vi fick ändå berömmet "dagens näst bästa försök".  Svarade på lite frågor hos Vattenfall i hopp om att vinna en elmoped. Svarade på vad brännaren på en SGT 800 vägde i Siemens-montern i hopp om att vinna något jag inte minns vad det var men det var säkert bra. Fick en pytteliten söt granplanta av något skogsföretag. Om 20 år ska jag ha den som julgran har jag tänkt.

Nu är jag i alla fall hemma. Ska vattna min lilla gran och sedan ska jag fundera om det är en bra eller dålig ide att köra aerobic dance ikväll med en golfboll i halsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback