body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

2010.02.15

Måndag. Har just avverkat dagens lektioner och föreläsningar. Hade anmält mig till ett step-pass men nu när jag kom hem så insåg jag att jag blivit täppt i näsan igen och dessutom fått lock för ena örat. Så jag avbokade passet för att undvika risken för att bli sjuk igen. Om inte annat så ger det i alla fall ingenting när kroppen redan har fullt upp med sitt krig med baskeluskerna...

Men klockan åtta ska vi ses hos My och utöva en annan form av träning. Gyckelträning! Vi ska uppträda på M-sektionens herrsittning KÖN på lördagkväll och då måste vi vara grymma! Så nu har vi lagt in extra gyckelträningar på schemat för att blåsa grabbarna av stolen!

Såhär roligt var det på våran dam-middag vi anordnade i höstas.
socker söta servitören och super nöjda My :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback