body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Tiden rusar

Tjoho. Jag lever. Knappt. Har haft massor att göra. Vet inte i vilken ände jag ska börja.
Idag är det onsdag va?

Äh. Ett urval av allt jag pysslar med senaste tiden. Ej kronologisk ordning

- toastat en fadderns fest för nollan tillsammans med Filip. Askul!
- dansat benen av nollan på eftersläppet på NH.
- lekt med nollan på styrets lekkväll
- serverat nollan öl på nollans fest för faddern
- träffat EMMnollan nästan varje dag och har lärt dem allt jag kan på klassföreståndartiderna
- varit en snabb vända på skytte-c
- gått eldvakt med en vattenhink brevid ett fackeltåg
- gycklat med styret
- varit på poolparty hos Stenen
- badat i GötaKanal på Stenens poolparty
- betalat kåravgiften
- hjälpt nollan räkna grunken på styrets mattestuga (eller, tjaaa, var mest fikavakt)
- lyckats få in schemat i min iphone
- garvat ihjäl mig på mpires klassrumsbesök
- druckit kaffe

Saker jag pysslat lite för lite med den senaste tiden:

- sömn
- städning av lägenhet
- äta riktig mat
- handla mat






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback