body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Jag har blivit med iphone 4!

Jag är så nöjd. Har längtat hela sommaren efter en iphone 4 och var sjukt osugen på att behöva vänta flera månader på en beställning så jag hade bestämt mej för att ge det ett litet försök att få tag på en på releasedagen. Hade ett ruggit flyt som fick tag på precis vad jag ville ha!

Telias kö hade redan fått nummerlappar när jag och Tove kom och tänkte köa vid 8.30. Alla som hade nr 1-60 skulle få en iphone så där var det ju ingen idé att köa. Så vi gled förbi the phone house och jag trodde inte att det skulle släppas några där men det var några killar i kö som hävdade att det skulle finnas men att de inte visste hur många. Jag och Tove hade inget bättre för oss så vi ställde oss efter dem i kön. Och mycket riktigt - 8 stycken 32:or hade de och jag fick den sista! GRYMT!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback