body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Valborgsmässoafton

Typsikt att 1 maj ska vara på en lördag så att man inte får nåt extra ledigt. Men jag har tagit mej lite extra ledigt ändå så jag blir inte så drabbad. Är hemma i Finspång nu och har hunnit med en vända till Jennica på På Håret och gjort en inpackning och toppat håret 2 cm. Är ju egentligen väldigt anti-frisörer men nu tyckte till och med mamma att håret såg förjäkligt ut så då passade jag på nu när jag var hemma och hade chans att gå till den enda frisören i världen som förstår vad jag menar när jag säger att jag vill toppa lite!

I eftermiddag sticker vi till värmland och firar valborg där. Fest har jag fått nog av på sistone så en lugn kväll med lite vin och grillad oxfile och vit sparris känns väldigt lockande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback