body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Underbar stress och förvirring

Jag hinner knappt tänka. Nyss stoppade jag telefonen i kryddlådan i köket. Men livet är förbannat roligt så lite stress och förvirring får jag uthärda. Men det är mycket nu...

För det första så håller jag och jobbar med ett studiebesök för sektionens tjejer som vi ska åka på den 28 april. Jag har precis blevit invald i sektionsstyrelsen där jag ska vara studienämndsordförande och vara med och förbätta och utveckla programmen och se till att vi får så bra kurser, examinationer och utbildning som möjligt. Det blir många möten med nuvarande studienämdsordförande för att jag ska ha så bra koll som möjligt när vi växlar 1:e maj. Förutom allt detta så repar vi gyckel alla luncher inför M-aktivas där jag ska vara med och gyckla både tillsammans med styret och EMMA. Prallellt med detta håller vi på och planerar ett stilettrace (stafett i stilettklackar) den 8:e maj tillsammans med de andra tjejföreningarna på tekfak. Dessutom måste jag plugga och försöka förbereda mig inför kommande labbar. Och på lördag är det årets fest...

Pjuh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback