body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Tim Burton tema

Är hemma i Linköping och packar om väskan nu. Har gått en sväng på ikano och jag hitade ett par perfekta strumpyxor. Det är tema Tim Burton movies (tex Alice in wonderland) på Maktivas i år och då får man ju se lite galen ut fast man är finklädd. Klänningen köpte jag upp i London och så har jag styrt upp lite accessoarer så det kommer nog bli grymt.  

By the way såg jag Sweeny Todd förra veckan för att få lite mer galen inspiration. Jag tyckte den var svinbra. Min karl gav upp efter 5 minuter men jag fastnade.




Förra året var det Astrid Lingren-tema. Då hade jag lite brist på fantasi så då stoppade jag helt enkelt in en ärta i näsan. Varför krångla till det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback