body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Onsdag

En väldigt skön dag. Låg i sängen stora delar och kollade på tv och myste med voffen. Vid femtiden drog jag igång och bakade (hör och häpna!) kanelbullar. Sedan hängde jag på pappa till gymmet och kutade på löpband.

Spenderade också några timmar framför datorn och skapade mej lite motivation för de kommande åren i skolan genom att sitta och kolla upp vilka kurser jag kommer vilja läsa. Hitills har ju allt varit obligatoriskt men från och med nästa vår så får vi välja massor själva. Och fy farao vad mycket roligt det finns! Åh, nu längtar jag. Och velig som jag är känns det positivt att jag börjar fundera redan nu så jag är riktigt riktigt säker sedan när det är dags..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback