body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Musikterapi

Vid perioder som dessa när man har så mycket att göra så man knappt har tid att andas är det så sjukt skönt med en sånglektion. Igår var terminens sista och jag vet inte riktigt hur jag ska klara resten...

I min grupp är vi 4 tjejer där jag är yngst och de andra är omkring 24-25. Man persenterar sin sång och sedan sjunger man den och sedan får först tjejerna och sedan sångpedagogen kommentera. Sedan sjunger man igenom den några gånger och övar och sist har man en "konsert" där man ska försöka tänka på alla de grejer man lärt sig.. Det är så jäkla roligt och man mår så bra av att sjunga. Och så får man massor av inspiration från de andra tjejernas låtar.

Musikterapi är underskattat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback