body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Mamma My

Jag kan inte fatta att jag är gammal. Jag känner mej absolut inte som vuxen. Nog för att jag kan både betala räkningar och tvätta men jag är fan inte vuxen. Det är när man tittar på sin omgivning som man märker hur gammal man faktiskt ha blivit. När småbarn går på gymnasiet..

Och när en vän väntar barn. My, som jag lärde känna för evigheter sedan på ett ridläger ska bli mamma inom kort. MAMMA. Fatta. Och då är hon ändå 3 månader yngre än jag. Så jävla häftigt. Inte för att jag är så sugen själv, men My är en underbar tjej och hon kommer bli världens bästa mamma. Måste boka in ett besök till Stockholm för att hälsa på henne och moster Tove i början av sommaren.



My när vi lärde känna varandra. Fan vad stora vi har blivit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback