body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

God morgon

Är hemma i Finspång igen. Ett himla farande fram och tillbaka. Var i Linkan ett varv igårkväll och packade om och körde stortvätt.

Som den klädsamlare jag är så tar det väldigt lång tid innan jag liksom är i behov av att tvätta för kläderna tar aldrig slut.. Men sedan när allt blir rent på en gång så får jag ett fasligt sjå med att försöka pressa in allt i byråar och garderober igen. 

Och idag hade jag tänkt göra en god gärning för familjefriden här hemma i villan genom att köra en rensning av mina garderober här. För även om jag har fullt av kläder i Linkan så har jag fortfarande minst lika mycket kläder kvar här som jag inte använder. Så målet för dagen är att sortera ut så mycket som möjligt så det som blir kvar ryms i mina garderober och jag kan släppa utrymmet i förråd/tvättstuga/klädkammare/hallgarderober till de som faktiskt bor här på heltid!

Jag ska ta mej ordentligt i kragen och äntligen inse att jag aldrig kommer kunna använda mina dieseljeans från årskurs 8 igen. Även om det svider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback