body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Gårdagen

Blev en rolig kväll igår. Rolig förfest. Lite halvt urballade lekar på väg ut till skytte-c och ganska go skinka och couscoussallad till käk. Det var i alla fall inte massa fett insprängt i skinkan sådär som det brukar va, och då får man betrakta det som godkänt...

Dock är skytte-c vida känt för sin grisighet och kvällen var inget undantag. Jag är en ganska känslig preson vad det gäller just smuts och äckel så vid 22.15 snåret gav jag helt enkelt upp och hojjade hem. Jag står helt enkelt inte ut med vin på golvet som blandas med lera utifrån och med glass och skinka som folk kastat på varandra.
Blä.

Jag mår finemang idag och är pigg som en gök. Har precis tagit en dusch och ska sticka till skolan om en halvtimma. Har lektion och lunchmöte och en förläsning som väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback