body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Sambo2-dag

Jag och min sambo är bara sambo 5 dagar i veckan. De övriga dagarna är han hon sin andra sambo.

Min karl tycker att det är bekvämast så för då slipper han åka tillbaka till linköping de kvällar han har träning utan kan stanna hos sambo 2 isället och på så vis spara lite restid. Idag är en sambo 2 dag, så jag sitter här i min ensamhet.  Nejvars. Det är inte så farligt. Det är skönt att vara själv ibland och härska över fjärrkontrollen till stora tv'n och båda sidorna av sängen.    

Kanske bör tillägga att sambo 2 heter David och är en av min Karls bästa vänner. Bara så det är klargjort så ingen får för sej något annat. Och min karl sover på en madrass i vardagsummet... Tro inget annat.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback