body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Underhållningen var så bra så den blir tillägnad ett eget inlägg;

Underhållningen igår var det bästa jag sett i gyckelväg nånsin. Alla hade gått in för det som tusan!

FM's killar hade gjort världens grej,
inspirerade av denna, och skrivit ord på sig och hoppade runt och bytte plats med värdens timing så det stämde med musiken. Så jävla bra gjort. Joel hade mumlat nåt om träningsvärk efter att de gyckeltränat och nu förstår jag varför...

Mpire var också skitbra. Sjöng till en backstreetboys låt och dansade omkring och delade ut krambiljetter iförda knallrosa kalsonger.

Våra servitörer var jättegrymma. Vi hade inte fått se något innan förutom deras ganska oseriösa genrep. Men de var skitbra! Bjöd på sig själva sjöng och dansade! Deras skogshuggartema gick hem vill jag lova.

Gamla servitörerna (från förra året) slet sönder sina linnen i sin dans. Det ni!

Och som sista gyckel fick vi se den omtalade knäclebrödsdansen, inspirerade av denna,  som några killar hade styrt upp så jävla snyggt!! Jag skrattade så jag nästan kissade på mej. Så jävla härligt med folk som bjuder på sig själva.

Alla gyckel gjorde verkligen vår kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback