body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Söndag

Sovmorgon till halv elva. Min karl och hans bror skall åka sverige runt och titta på bilar hela dagen så jag tänkte ta en promenix ner på stan i solskenet och lämna tillbaka väskan jag köpte igår.  Och kanske spana lite mer efter en annan - bättre. Ikväll är det tjejkväll hos Stenen - jag har längtat efter lite utförliga uppdates!


Kalaset igår var jättemysigt. Fyra sorters tårtor och morotskaka och kärleksmums och syltkakor och...
Busade med födelsedagsbarnet, Maja, som fyllde fem och hade fått en leksaks-elvisp. Flirtade med majas lillebror på två månader också. Sjukt söt liten kille. Och gos med hundarna också såklart. Jag saknar min lille fjant som just nu är i värmland med mami och papi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback