body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Oväntat möte

Var nere på stan ett varv med Madde, Stenen och Eva. Vid provrummen täffade jag, hör och häpna, Kristin som jag gått i samma klass som i 9 år och som jag knappt ens sett sedan studenten. Urkul. Hade kunnat prata ihjäl varandra men nu fanns det inte tid till det men jag fick i alla fall veta att hos sticker till bali om nån vecka och bli borta i sju veckor! Häftigt. Så hon shoppade linnen som hon kunde ha på beachen. Det är annat än att shoppa vinterjackor det..

Det är är man träffar någon gammal kompis sådär helt plötsligt, som man börjar funder vad som hände med alla efter studenten. Jag har ju "ett nytt liv" här nu. Och jag är så mitt uppe i det så man knappt hinner tänka tillbaka på det gamla..


Jag och Krillan på buss sightseeing i Belgien under skolresa åk 3 gymnasiet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback