body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Onsdag

Onsdagmorgon. Bara 4 timmar skola idag. Mekanik, både lektion och föreläsning. Det är ganska kul faktiskt. Roligare än både ekonomn och matten just nu i alla fall. Men det säger jag väl inte i tenta-p antar jag...

Ska ju även snacka några minuter inför Maskinsektions-ettorna. Så jag missar 20 minuter av min lektion. Men vad gör väl det?

Vid lunch ska jag träffa EMMA-tjejerna och fixa det sista inför lördag och repetera lite. Vi har storartade planer.



Jag idag:

Fattar inte varför min kamera envisas med att ta så gryniga kort.

Kommentarer
Postat av: Elli

Fina kläder du har Emma! Alltid lika snygg!

2009-09-16 @ 09:45:35
Postat av: Jasper

testa bättre belysning/blixt när du tar korten?

2009-09-16 @ 20:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback