body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Lördag

Härligt att vå sova hur länge man vill. Dock ville inte min hjärna sova lägre än till åtta men då förflyttade jag mig till tv-soffan och låg och tittade på barnprogram. Det handlade om en liten gris som skulle handla åt sin mormor men hon köpte fel grejer hela tiden och tappade dessutom bor portmonän. Mycket givade program måste jag säga.

Nu har jag och min karl gått en vända på stan. Skulle köpa en väska. Kom hem med en jacka, ett par byxor och en väska som jag insåg att jag inte alls gillade så den ska jag lämna tillbaka imorgon.
Vi käkade thaimat på coconut också. Helt hysteriskt gott. Jag som inte gillar thaimat egentligen. Då förstår ni hur gott det var!

Nu ska jag och min kära man åka till hans kusin och fira kusinbanet. Massor av tårta ska det bli har jag hört. Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback