body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Jobb på Le Mans

Tröttsam skoldag. Ekonomilaben var faktiskt helt ok. Var dock lite seg i huvudet på eftermiddagen men Joel fixade till det som jag inte begrep.

Annars inga nyheter att komma med. Ska betala lite räkningar och fixa lite nu. Ta ett bad och kleta in mej brun utan sol (svart klänning = blekfis). Tota ihop nåt käk och dega framför tv'n. Vovven skulle komma hit ikväll men jag avstyrde då jag har lite mycket att stå i under morgondagen så hon får komma imorgon kväll istället. Tur att ha en karl med bil som kan köra henne fram och tillbaka mellan oss och mami och papi.

Har även bestämt mej för att jobba på Le Mans kravallen nästa torsdag. 18-06. Kommer vara sjukt trött men jag kunde inte motstå att jobba tillsammans med EMMA-tjejerna i shot-baren. Ni som ska dit - shotta järnet så vi får full fart hela natten!






Mer info om Le Mans finns här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback