body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Jag tvättar...

Och jag hatar det.

Det går an när det är min egna grejer så jag kan tvätta lite som jag vill. Men nu är det min karls grejer också. Han har så stora krav på allt. Det ska sorteras efter färg och hur varmt det ska tvättas. Jag kör liksom bara ljust och mörkt och alltihop i 40 grader och sedan rakt in i tumlaren så är det klart sen. Men icke min karl.

Nu har jag enligt order startat två svarta maskiner. En 40 grader och en 60. Kan ha varit så att jag råkade missa vilken maskin som skulle tvättas i vilken grad men det återstår att se när jag ska plocka ut det om 39 minuter. Om min karls hood ser ut som om den skulle passa Myran så har jag gjort fel....

Nu får han skynda sej hem om han ska ha sin tvätt hängdtorkad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback